بهترین منتخب کاشت ایمپلنت و مراقبت از دندانهای هوشمند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 95
:: بازدید سال : 907
:: بازدید کلی : 3980

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

بهترین منتخب کاشت ایمپلنت و مراقبت از دندانهای هوشمند
سه شنبه 12 شهريور 1398 ساعت 15:29 | بازدید : 57 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

مزایای کاشت ایمپلنت دندان نسبت به سایر روش های جایگزینی دندان

کاشت  ایمپلنت دندان مزایای زیادی نسبت به سایر روشهای درمانی دندانپزشکی و پل ارائه می دهد.

  • ساختار صورت را حفظ می کند

اگر دندانهای شما از دست رفته است، استخوان فک به مرور زمان شروع به کوچک شدن می کند. ریزش ناسالم استخوان می تواند باعث شود خط فک شما به عقب برود و ساختار صورت شما را تغییر می دهد. کاشت دندان تنها راه حل از دست رفته دندان است که از تحلیل استخوان فک جلوگیری می کند بنابراین صورت شما شکل طبیعی خود را حفظ می کند.

  • ایمپلنت ها نیروهای جویدن را از طریق استخوان فک منتقل می کنند تا به حفظ آن کمک کرده و هرگونه تغییر در نمایه خود را متوقف کنند.
  • حفظ سلامتی دندانها و لثه

باقی ماندن شکاف در دندان شما می تواند منجر به بروز بسیاری از مشکلات مانند پوسیدگی دندان و بیماری لثه شود زیرا مواد غذایی در جای خالی دندان شما انباشته می شوند. و جای خالی دندان، دندانهای باقی مانده شما را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا دندان های مخالف وارد فضا می شود و نیش شما را تحت تأثیر قرار می دهد که منجر به بار اضافی روی دندان می شود و باعث افزایش ساییدگی در دندان و لثه می شود.

  • برخی دیگر از راه حل های جایگزینی دندان نیاز به برش و ایجاد شکاف در دندان های سالم اطراف دارند. کاشت دندان هیچ آسیبی به دندانهای باقیمانده شما وارد نمی کند.
  • پایداری و راحتی

کاشت ایمپلنت دندان دقیقاً مانند دندانهای طبیعی عمل می کند، حتی می توانید بدون نگرانی غذای سخت را بخورید.

از ایمپلنت دندان می توان برای ایمن سازی دندان مصنوعی در جایی که بیمار دندانهای زیادی را ازدست داده است استفاده کرد. ایمپلنت دندان پروتز شما را در جای خود حفظ می کند تا دچار لغزش و حرکت نشوند. این مسئله برخی از مشکلات اساسی پروتزها از جمله هماهنگی دندانها، سوزش لثه و درد ناشی از عصب دندان را از بین می برد. نتیجه آن، راحتی، قابلیت اطمینان و رهایی از احساس خجالت از جای خالی دندان است.

چه چیزی در جراحی کاشت ایمپلنت دخیل است؟

عمل کاشت دندان شامل چندین مرحله است که طی یک بازه زمانی انجام می شود که به طور متوسط ​​از 4 تا 9 ماه انجام می شود. روند معمول شامل ارزیابی دقیق تاریخچه دندانپزشکی و پزشکی شما خواهد بود، که مشخص می کند شما کاندید خوبی برای کاشت دندان هستید یا خیر.

کاشت دندان در طی بی حسی موضعی انجام می گیرد. بلافاصله بعد از شروع درمان، اندکی ناراحتی و تورم خواهید داشت، اما این اتفاق تا روز بعد فروکش می کند.

روکش موقت برای حس زیبایی دندان

برای حس زیبایی یک روکش موقت به ایمپلنت شما وصل می شود، بنابراین، خود را در معرض آفتاب قرار ندهید و طی چند ماه آینده برای بررسی منظم به ایمپلنتولوژیست مربوطه مراجعه کنید تا مطمئن شوید روند بهبودی به خوبی پیش می رود.

نصب روکش ثابت روی کاشت

پس از اینکه ایمپلنتولوژیست مطمئن شد که شما به درستی بهبود یافته اید، می توانید روکش ثابت را روی کاشت شما نصب کند.

باید از ایمپلنت مراقبت شود و مانند دندانهای طبیعی درمان شود. تا زمانی که شما  به طور منظم از مراقبت های بهداشتی و معاینه دقیق دهان و دندان پیروی کنید، کاشت های شما تا آخر عمر پایدار و دائمی خواهند بود.

هزینه

کاشت دندان ممکن است در کوتاه مدت نسبت به گزینه های دیگر مانند پل و دندان مصنوعی بیشتر باشد، اما با گذشت زمان هزینه های ترمیم دندان و پل ها بسیار بیشتر می باشد.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , ایمپلنت یک روزه دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت استخوان تحلیل رفته , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , ایمپلنت دندان سوئیسی , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: